25 March, 2009

Eu sunt noul castigator al concursului de freestyle ygsp !

In numarul 3 al revistei ygsp, aparut luni, 23 martie, s-a desemnat clipul castigator pentru a doua saptamana a concursului freestyle, si este vorba de clipul meu, pe care vi l-am aratat in postul anterior de pe blog. Ciudat, avand in vedere faptul ca acest clip uploadat de mine a fost pus duminica in prima saptamana de concurs; dar la fel de ciudat ar fi, daca stam sa ne gandim ca filmul cu baiatu care jongleaza cu 'mingea in flacari' ar putea sa iasa castigator in fata clipului meu sau al lui Machedon Bogdan, care a uploadat clip tot in ultima zi a primei saptamani.

Ce cred eu ca s-a intamplat:
Avand in vedere ca cei de la gsp au tinut neaparat sa anunte in revista ygsp, care apare lunea, castigatorul concursului pt saptamana precedenta, este destul de clar ca nu prea e posibil ca ei sa ia in considerare si clipurile care se uploadeaza sa zicem duminica la ora 23:00. De aceea eu cred ca acel castigator anuntat in revista care apare luni, este ales din clipurile care sunt uploadate cam pana in ziua de vineri daca nu chiar joi, din saptamana precedenta.
Ei vazand luni sau marti ca mai aparusera cateva clipuri si in ziua de duminica, cred ca au decis ca acelea sa ramana in concurs mai departe pentru cea de-a doua saptamana de 'competitie', si astfel s-ar explica situatia in care a fost posibil ca eu sa ies castigator in cea de-a doua saptamana de concurs.
Cu toate astea, gsp/smileytv ar fi trebuit sa anunte chestia asta la inceputul saptamanii a doua de concurs, si eventual, chiar sa specifice faptul ca pentru saptamanile urmatoare clipurile care vor conta sunt cele upoadate intre zilele de luni si vineri. Asa cred ca ar fi fost foarte ok din partea lor.
Pe scurt, organizarea concursului a fost sub orice critica !



Read more!

No comments:

Post a Comment