19 December, 2010

Retrospectiva video-clipurilor mele de freestyle !

O sa mentionez aici clipurile mai importante pe care le-am postat de-a lungul timpului in ordine cronologica a aparitiei lor.

Primul meu clip facut in iulie 2006
Nu ma antrenam in mod special inainte de a face acest clip, dar am tras tare in zilele premergatoare postarii clipului, cand incercam sa inregistrez miscarile respective. M-am uimit pe mine pentru ca am reusit cateva miscari si combinatii pe care nu credeam ca le pot realiza atat de usor.
Youtube nu m-a lasat sa pastrez muzica initiala dar il puteti urmari cu acea coloana sonora pe care o alesesem aici: AL's first freestyle clip


Combo de airmoves din iulie 2007
Timp de un an nu mai scosesem nici un clip, si nici nu prea ma antrenasem mai deloc. Acest clip nu este unul complex, este doar un combo, dar inseamna foarte mult, pentru ca desi nu ma antrenam mai deloc la combinatii standard de airmoves, in doar 2-3 zile de incercari, am realizat acest combo pe care mi-l propusesem. Nu va lasati indusi in eroare de titlul din clip "freestyle gift" ; era ironic, fiind de fapt un 'pownage' !




Sole(talpa) Juggle
Si asta e un clip scurt, facut tot in iulie 2007, si a fost o realizare personala foarte buna pe vremea aia: era o secventa anume pe care mi-o dorisem cu aceste jonglari pe talpi, si iata reusita:


AL - freestyle spirit in octombrie 2007
Era primul clip in care aratam mai multe miscari serioase de sitdown, pe care, o spun cu mandrie maxima, le-am realizat in foarte putin timp de antrenament - cateva ore in doua zile.


Sitdown and Upper - mai 2008
De mentionat ca mingea aia era ovala de cand am luat-o, desi dadusem destul de multi bani pe ea (NIKE)


Combos and style by AL - iulie 2008
 Cam in perioada asta incepeam sa ma antrenez mai constant si frecvent:


Alex promo - freestyle-football ca sport-spectacol - iulie 2008
Aici m-a interesat imaginea clipului camera work si editarea sa fie cat mai impresionante allround. yt mi-a scos coloana sonora si s-a pierdut farmecul clipului, dar il puteti vedea aici:


Way of the future - februarie 2009


AL si valiza cea 'sireata' - martie 2009
Un clip cu care am participat la o competitie online de freestyle, la care am mizat mult si pe latura artistica si comica


Tribute to Michael Jackson - octombrie 2009
 In top 5 cele mai bune clipuri ale mele! Ma bucur enorm de cum a iesit clipul asta, filmat in conditii grele cu o singura camera, noaptea, la un felinar din parc la care lumina nu era grozava.


'Make it right' - noiembrie 2009
Un clip in care am incercat sa arat chestii creative, oarecum noi, la care am muncit destul de mult si la realizarea miscarilor dar si la editare.


Promo pentru canalul cu tutoriale - invatafreestyle - martie 2010


Realizari ce odata pareau imposibil de atins - octombrie 2010
Cred ca este cel mai bun/frumos/bine realizat/ misto clip al meu !
Am tinut foarte mult sa folosesc acea coloana sonora - Vivaldi - "summer presto" pe care o ador !

No comments:

Post a Comment