28 April, 2011

Decizii... decizii...

O discutie intre angajatori si colaborator, cu 3 zile inainte de prezentarea finala:

ei
Cam ce ai pregatit pana acum? Vrem sa stim exact pentru ca vrem sa te ajutam, si poate putem chiar sa imbunatatim produsul final.

el
Uitati cam la ce m-am gandit: asta, asta si asta. Am pregatit destul de mult chestia asta si sunt multumit de aceasta forma finala. Nu cred ca ar avea nevoie de schimbari, nu-i asa?

ei
DA.. bravo ! lucruri interesante intr-adevar. Totusi, uite la ce ne-am gandit noi...
Chiar daca mai sunt doar 3 zile, acolo poate ar fi bine sa incerci asa, si uite chestia asta pe care ai putea sa o adaugi. Trebuie sa intelegi ca avem foarte multa experienta si nu vrem decat sa te ajutam, sa colaboram astfel incat sa fie cat mai bine pentru toata lumea.

el
Mda... inteleg. Daca ziceti... cred ca as putea sa fac asta, dar chiar e necesar? adica, nici nu mai este foarte mult timp. Ceea ce am pregatit eu, n-ar fi de ajuns? n-ar fi ok?...

ei
Ba da! este foarte bine ca te-ai ocupat pana acum, si ce ai facut pana aici, dar chiar consideram, pentru binele tau, bineinteles, si al intregului rezultat final, ca adaugand aceste idei noi va fi senzational !

el (in mintea lui)
Am gandit asta intr-un fel, am pregatit-o asa si nu mai e mult timp... sa schimb?! si sa adaug toate ideile astea noi, care sunt interesante ?! dar... nu mi-ar face mai mult rau decat bine? faptul ca schimb multe segmente in timpul asta scurt? poate nu o sa fiu la fel de stapan pe mine la prezentarea finala... dar e clar ca ei vor asa.
si raspunsul propriu-zis:
Da, haideti ca ma apuc de treaba!(afisand un zambet fals) Sunt sigur ca aceste idei ale dumneavoastra ma vor ajuta, asa cum spuneti !


Asta este o decizie...
Sa faci compromisuri, pentru a merge intr-o directie in care nu crezi, si care poate chiar iti dauneaza, doar pentru a mai obtine putina expunere si popularitate.
Greu sa te aflii intr-o astfel de situatie. Dar daca va fi sa mi se intample, sper sa pot lua decizia corecta.

2 comments:

  1. de stefan florescu e vorba nu?

    ReplyDelete
  2. Este o situatie ipotetica.. in care se poate afla oricine la un moment dat.. poate ca a fost si cazul lui.. nu conteaza.. importanta este situatia in sine.

    ReplyDelete