21 June, 2012

Marius Clavac - clip in concursul RedBull StreetStyle Romania

Iata clipul lui Marius Clavac inscris in competitia RedBull Streetstyle (RBSS) Romania.
El a participat si la competitia de la Iasi care a avut loc acum aproximativ o luna de zile. Puteti afla mai multe despre acea competitie aici: CONCURS
Eu am mai zis despre el ca este unul din cei mai interesanti freestyleri romani pe viitorul apropiat, pentru ca vad ca tinde catre creativitate si variatie si are elemente de SHOW. Asta mi se pare foarte misto.Pacat de anumite reactii din timpul concursului de la Iasi pe care le-a avut... poate o sa vorbesc mai multe despre asta in alt articol.
Pana atunci, iata clipul lui pentru RBSS Romania:

http://redbullstreetstyle.sport.ro/cabina-protv/11
 Marius Clavac pe Redbull Street Style

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. salut Al vreau sa aflu ce reactii am avut si unde am gresit deci hai mai repede cu articolul?si mersi pt apreciere ma incanta faptul ca iti place ce fac:) bafta in continuare!Marius Clavac

    ReplyDelete
  3. sal.. nu stiu cine esti, nu sunt sigur ca esti clavac.. dar daca ai fi, asta ar fi cam penibil.. adica cum sa ma interbi: "ce reactii am avut?" le-ai avut sunt clare pentru oricine se uita putin atent la toate clipurile de la competitie... intr-un anumit procent nu e doar vina ta, dar oricum in definitiv, fiecare ar trebui sa fie stapan pe ce face si pe ce atitudine si proiectie mentala are asupra altora, fara sa fie influentat...

    ReplyDelete