27 April, 2009

Demonstratii de freestyle in locuri publice in Bucuresti

Si aici nu ma refer la parcuri, ci la zonele aglomerate cum ar fi piete din centru, in fata magazinelor mari si foarte frecventate, la gurile de metrou din centru....

Mi-am propus sa sa ma expun din ce in ce mai mult catre publicul larg din Bucuresti prin demonstratiile mele de freestyle football, live, pentru ca am realizat ca am ajuns la un control foarte bun si la un nivel de entertainment destul de ridicat, si totusi nu prea am reusit pana acum sa ajung la cei care sa ma poata promova la adevarata mea valoare.

Nu am realizat prea multe lucruri pe masura talentului meu si calitatii acestor performance uri pe care le pot face de aproximativ jumate de an - si aici ma refer la bani si poate un contract clar cu o firma care se poate folosi de talentul meu pt promovarea brandului lor.

From now on, AL is on the streets. Urban style ! FreeStyle !

No comments:

Post a Comment