18 August, 2009

Aparitie la stirile sportive PRO TV - AL - freestyle

Acum cateva zile am aparut la stirile sportive de la PRO TV - un scurt reportaj, chiar prea scurt daca ma intrebati pe mine.

Au fost mai multe lucruri care m-au nemultumit legate de acest reportaj mai ales dupa ce am vorbit 'ce am vorbit' cu cei care au fost cu mine cand l-am filmat. Oricum stiu ca nu ei sunt raspunzatori pentru produsul final care apare la TV...
Faptul ca au fost date pe fastforward imaginile nu mi s-a parut ok deloc pentru ca cei care nu au treaba cu acest sport - freestyle - si nu au vazut pana acum astfel de trickuri, nu isi pot da seama de ceea ce fac eu acolo.

Pentru cei care vor sa vada acel reportaj care a aparut la stiri, il puteti vedea si pe site-ul sport.ro in categoria SHOW: REPORTAJ

No comments:

Post a Comment