19 September, 2012

Red Bull Street Style World Finals 2012, Lecce, Italy

Mai sunt 4 zile pana la Marea finala RBSS din Italia!
Sambata, pe 22 septembrie 2012 va avea loc turneul final mondial la freestyle football "RedBull Street Style world Finals 2012" unde peste 50 de campioni ai fazelor nationale RBSS se vor confrunta pentru titlul de Red Bull FREESTYLE FOOTBALL WORLD CHAMPION !

Acest turneu final se va tine in Lecce, Italia, intr-o locatie care te duce cu gandul la coloseumul din Roma:


De data asta avem si noi un reprezentant, in urma competitiei nationale RBSS Romania care a avut loc pe 15 iulie in centrul vechi din Bucuresti, pe numele lui, Stefan Florescu.
El a fost cel care s-a confruntat cu mine in finala. Eu am fost cel care a pierdut Finala in fata lui. Asta este parerea mea, ca nu el a castigat finala, ci eu am pierdut-o. Cine se va uita la toate battle-urile din competitie din sferturi pana in finala, cred ca va intelege de ce spun asta.

Foarte multi spun ca eu ar fi trebuit sa castig, si ca eu meritam sa reprezint Romania la Marea Finala din Italia. Sunt multi de altfel care ma intalnesc pe strada/in parc:  "tu esti ala din finala redbull?!?... da' te-a rupt Florescu ala de la romanii au talent ". Chestia este ca acum, indiferent ce pareri vin din orice parte, juriul a decis, el merge in Italia si va da piept (si burta in cazul lui) cu cei mai tari reprezentanti ai tarilor lor, zeci de alti campioni asa ca si el. Sau poate nu chiar ca si el....
Sunt nume ca Andrew Henderson(Anglia), Tokura(Japan), Kamalio(Africa de sud), Artes(Russia), Rocco(Ungaria)

Se pare ca aceasta competitie FInala se va putea vedea LIVE pe internet - fiti pe faza zilele astea pentru ca voi da si linkul unde veti putea sa vedeti acest LIVE STREAM.

No comments:

Post a Comment