29 January, 2013

Tutorialul de care nu ai nevoie - Cum sa jonglezi / sa tii pe picior


5 comments:

  1. Un excelent tutorial, dar mai interesant modul in care ai sutat. Astept noi postari cu lovituri libere. Succes!!!

    ReplyDelete
  2. salut! merci mult pentru mesaj! Sa stii ca am un clip postat mai demult in care am mai multe executii / suturi. Il poti vedea http://www.youtube.com/watch?v=4eIwiFFl1po

    ReplyDelete
  3. Da, il stiu e un video foarte bun, insa ai putea sa faci un video pe un teren mare? Ar fi mult mai frumos. Mi-am perfectionat si eu lovitura knuckleball. Dupa parerea mea si din cate am inteles knuckleball nu este acelasi lucru cu folha secca. La knuckleball mingea nu prea are efect, adica are oscilatii stanga dreapta si are un efect de top spin sau nu are, sunt multe cazuri. Ei, la folha secca mingea are o viteza foarte mare, iar efectul este un efect in termeni de tenis, taiat, invers rostogolirii. Mingea se ridica foarte sus si coboara brusc, tot cu efecte stanga-dreapta. Poate ai auzi celebrul gol al lui Didi in finala CM cu Franta. Mingea se loveste in partea de jos si nu in partea mediana cum e prezentat in tutoriale de knuckleball.Astfel de lovituri erau executatate de Pele, Eusebio, Zico. Deci, eu cred ca este o diferenta. Loviturile libere ale lui CR7 sunt o combinatie intre knuckleball si folha secca. Este un stil unic. Am citit ca Didi a inventat folha secca deoarece incerca sa loveasca mingea astfel incat sa nu-l doara piciorul pe care-l durea. Pentru vremea aceea era ceva incredibil, nu erau mingi performanta ca astazi. As dori sa mai discutam despre acest subiect al suturilor (folha secca, curve ball si alte stiluri), dar nu numai, si dribling, deposedare, tactica. Sucees la antrenamente si astept un raspuns. Am doar 14 ani si doresc sa invat mai multe. Salut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cred ca ai dreptate, am mai auzit si eu despre didi, sincer nu stiu exact care este folia secca si knuckle ball, dar oricum ideea este ca lovind mingea fara nici un efect, sau cu efect de top spin, prinde traiectorie ciudata, si greu de intuit de catre portar.
      merci mult pt mesaj, si scuze ca nu am raspuns, de obicei raspund la toate mesajele mai ales la cele ca al tau in care chiar vorbesti despre ceva, iti spui o parere, o idee, si nu doar "misto, bravo" .
      Bafta!
      Alex

      Delete
  4. Da, cred ca ai dreptate, am mai auzit si eu despre didi, sincer nu stiu exact care este folia secca si knuckle ball, dar oricum ideea este ca lovind mingea fara nici un efect, sau cu efect de top spin, prinde traiectorie ciudata, si greu de intuit de catre portar.
    merci mult pt mesaj, si scuze ca nu am raspuns, de obicei raspund la toate mesajele mai ales la cele ca al tau in care chiar vorbesti despre ceva, iti spui o parere, o idee, si nu doar "misto, bravo" .
    Bafta!
    Alex

    ReplyDelete