17 August, 2016

Ce inseamna mentalitatea, increderea si ideea preconceputa ca NU POTI face ceva inainte de a incerca

Asta inseamna antrenament FreestyleFootball - combinatie(NIVEL DIFICIL) obtinuta dupa o ora de incercari repetate! O ORA! Stiti cam de cate ori incerci o combinatie de 2 scheme intr-o ora? -
 > https://youtu.be/_Dp5KnhJkag

Zilele astea m-am intalnit cu doi pusti in parc care se jucau cu mingea, erau "pe bara " cum s-ar zice, nu jucau fotbal, dar se jucau cu mingea si in ambele cazuri faceau o schema-doua -  atw si htw sau crossover parca, si jonglau asa pe picioare.

Ma stiau de pe net si le-am propus sa incerce o combinatie de doua scheme la rand in cazul unuia si alta schema in cazul celuilalt in functie de cum i-am observat ca nivel si lejeritate a tehnicii lor.

In ambele cazuri prima lor reactie, inainte de a incerca ce le-am propus, a fost "AAaahh, NU pot sa fac asta".

Dupa ce i-am mai indemnat o data sa incerce, au incercat sa faca ce le-am propus si din doar 3-4 repetari, cu 1-2 indicatii ale mele dupa prima incercare nereusita, au facut schemele respective !

Ei care ziceau convinsi ca NU POT, au reusit sa faca o schema noua perfect din doar cateva incercari!
Asta inseamna freestyle football - antrenament dar in primul rand mentalitatea si increderea ca se poate invata orice cu repetari succesive si cu atentie la detaliile care alcatuiesc schema respectiva, CONCENTRARE!

Asta fac eu pe #invatafreestyle - dau putina incredere celor care s-ar apuca de acest sport! De acolo depinde doar de voi sa va antrenati pentru a reusi schemele pe care le admirati de multe ori la altii si pe care cu siguranta le veti putea face si VOI !

Youtube.com/invatafreestyle




No comments:

Post a Comment