11 August, 2016

Freestyle Football nu este doar un sport. Este arta de a jongla cu mingea !

Freestyle Football nu este doar un sport. Este arta de a jongla cu mingea !

Pe canalul meu de youtube - #invatafreestyle - veti gasi foarte multe videoclipuri in care va prezint aceasta arta de a jongla cu mingea.

De asemenea foarte multe tutoriale explicative in care va ofer detaliile principale care alcatuiesc diverse scheme si elemente, pentru ca si voi sa puteti sa invatati mai usor atunci cand va apucati de practicarea acestui sport-spectacol!

Nu uitati de pagina mea de facebook - "Invatafreestyle - Page" si contul /invatafreestyle "ALexandru Invatafreestyle Stan" unde imi puteti da LIKE si Follow(pentru ca am atins limita de friends pe cont)

Vedeti mai jos - dati click pe aceasta poza, care va trimite la playlistul meu de pe youtube.com/invatafreestyle cu tutorialele de Freestyle Football


No comments:

Post a Comment