12 February, 2009

Antrenament de-al meu pe 10 februarie '09

Va voi vorbi putin despre unul din antrenamentele mele de freestyle.
10 februarie, si totusi mai mult de 10 garde C afara.. zi perfecta pentru freestyle !

Am iesit la un antrenament de freestyle. Cum de obicei nu imi planific antrenamentele in mod special, (la ce categorie sa exersez astazi sau ce trickuri sau conbinatii noi sa incerc) nici de data aceasta nu am facut-o. De obicei exersez ce am chef, ce imi vine in minte in momentul respectiv... in general cate putin din fiecare categorie (airmoves sitdown upper - puteti vedea exemple pe coloana din dreapta blogului).
Totusi, de vreo jumatate de an, aleg in unele zile sa exersez doar airmoves.
Ce a fost totusi foarte enervant in aceasta zi, minunata de altfel, a fost vantul - poate cel mai enervant factor pentru un freestyler, bineinteles pe langa ploaie si ninsoare. Vantul batea foarte tare, si totusi am reusit sa imi fac un fel de incalzire intr-o juma' de ora. Apoi am cautat un loc mai ferit de vant, si de atunci a inceput partea buna a antrenamentului, scapasem de vant, eram deja incalzit, si intr-o forma excelenta de freestyle.
Airmoves !
Mi-au iesit niste combo uri de care sunt foarte multumit, si ce este putin ciudat este ca am facut intr-un loc in care nu ma mai antrenasem pana atunci. Poate multi nu inteleg, dar cred ca si asta conteaza pentru un freestyler - zona si locul in care faci freestyle..cred ca dupa multe antrenamente in acelasi loc, ajungi la un anume confort, si daca schimbi locatia de antrenament e posibil sa nu te descurci chiar asa de bine. Este doar o senzatie pe care am avut-o uneori, nu e ceva batut in cuie (poate de aceea este asa de greu cand esti chemat undeva la un eveniment sa faci un 'live performance').

Pe langa combinatiile de 'lower body tricks' reusite, am incercat si niste chestii creative pe care nu prea le incercasem pana atunci si unele chiar mi-au reusit - printre acestea, ceva ce n-am mai vazut la nimeni in lume pana acum ! ;)
iata doua din combourile reusite:
...
Vezi tot articolul!

No comments:

Post a Comment