03 February, 2009

Campanie de promovare a freestyle-ului !

De cateva saptamani, cei de la emisiunea 'smiley tv' de pe GSPTV, fac un apel catre toti cei care fac trickuri de freestyle football, invitandu-i pe toti cei care trimit pe mailul redactiei (smileytv@gsptv.ro) clipuri care sa demonstreze calitatile lor de freestyleri, in direct in emisiune.
Ideea lor este sa cheme cate un freestyler pe saptamana in fiecare joi seara(emisiunea este intre 23:10-23:50) .
Avand in vedere ca in Romania sunt foarte putini freestyleri care pot sa faca o demonstratie cat de cat decenta, nu ar fi putut veni mai mult de vreo 9 oameni (din cate ii stiu eu pe freestylrii din RO de pe net) si cum studio ul emisiunii este in Bucuresti numarul s-ar reduce la vreo 6, sansele ca sa vina si cei din provincie fiind mici.

Pana acum, la aceasta "campanie" de promovare a acestui sport, au participat 3 dintre freestylerii din RO incepand cu mine (puteti vedea demonstratia mea aici) si continuand cu Dinu Alin si Machedon Bogdan.

Poate va intrebati de unde le-a venit ideea asta de a promova acest sport foarte putin cunoscut in Romania. Pentru aceasta ma fac vinovat chiar eu :) pentru ca acum aproximativ doua luni am trimis un mail la adresa redactiei 'smiley tv' cu unul din clipurile mele, si dupa ce acesta a fost difuzat in emisiune m-am gandit sa incerc sa le transmit celor de la gsp faptul ca eu nu sunt un caz izolat, si ca acest sport incepe usor usor sa se raspandeasca la nivel national, si le-am trimis si alte clipuri de-ale altor freestyleri din Romania - cei pe care ii consideram mai buni.

Despre demonstratia mea din emisiune pot spune ca sunt destul de multumit pentru ca am aratat o gama f larga de trickuri printre care si cateva foarte spectaculoase zic eu. Partea mai proasta de care imi pare foarte rau este ca am scapat mingea de cateva ori, momente pe care stiu sigur ca le puteam evita cu putin mai multa atentie (am avut si mici emotii, si as mai avea cateva 'scuze' pe care nu le mai precizez).
Despre ceilalti doi freestyleri care au aparut in emisiune, nu pot spune decat ca au fost sub mine din pct de vedere al calitatii performance-ului. Bineinteles unii pot avea pareri diferite, puteti vedea si demonstratiile lor pe site-ul www.gsptv.ro - le puteti gasi precum gasiti orice clip pe youtube de exemplu.

Cel putin inca un freestyler va aparea la smiley tv joi seara. Emisiunea este intre 23:10 si 23:50 de obicei momentul freestyle apare pe la 23:30

No comments:

Post a Comment