14 September, 2011

Anunt - FS NEWS DIARY BY AL

Salut! Niciodata nu mi-au placut combourile de airmoves hardcore (adica alea grele cu nt-uri, mai ales pt ca multi freestyleri le fac greoi si cu stil naspa, si pt ca doar cativa in lume au inceput sa le poata face si in LIVE performance/battle).

Totusi pentru clipul meu cel mai complex din toamna lui 2010 am facut si cateva combouri mai grele si unele no-touch .

De fapt, niciodata nu m-am antrenat constant pentru airmoves, ramanand la ideea ca trebuie sa fiu allround, adica sa stiu si upper si sitdown la un nivel bun ca sa pot face oricand in live-performance o serie de trickuri fara intrerupere care sa arate si bine. Doar din cand in cand pentru cate un clip, am mai incercat sa inregistrez cateva combouri mai grele doar de dragu de a mai baga in clip, sau pt a da peste nas fraierilor care ziceau ca sunt praf la airmoves :) Le-am dat in repetate randuri.. prima data fiind atunci cand in Romania nici nu erau mai mult de 4-5 freestyleri decenti ca nivel. nu faceam combouri hard deloc, dar am reusit unul destul de greu in 2 zile de antrenament, ceilalti considerand ca am stat vreo luna de zile. :)) OWNED !

Mai mult decat atat, in ultimul an de zile m-am concentrat pe a face ceva diferit de toti ceilalti din Romania, si chiar am reusit: se poate vedea in vreo 3 clipuri de-ale mele(LINK1 , LINK2 , LINK3 la 3:02 ) si chiar recent am demonstrat-o si in LIVE - ceva ce nu a mai facut nimeni in Romania si nici macar in lume din cate stiu eu  
Min. 3:29 -


SI in ultimele 2 saptamani, am facut in vreo 5 zile de antrenament mai mult airmoves incercand chestii grele, mai grele decat ce aveam pana acum, desi si pana acum am aratat de-a lungu timpului destule combouri peste medie, pe care multi se pare ca le-au uitat. Anyway, cum spuneam, 5 antrenamente a cate 1 ora si jumate, maxim 2.
Se pare ca nu stau rau deloc la airmove combos, pentru ca deja am reusit niste combouri "pretty damn hard" if you know what i mean.. :) ca de ex 2 ahmatw (BINE EXECUTATE, unii nu fac nici unu calumea :))), cross-latw NT, sau cross-ahmatw Nt cu acelasi picior (nu stiu daca am notat bine :) )
Si cam atat!
Acesta a fost FS NEWS DIARY BY AL !:)
See ya punks !

No comments:

Post a Comment