22 April, 2010

Ce mai e nou...

Inter - Barca 3-1 ... la naiba.. :(( am ratat pronosticu grav de tot. Nu ma asteptam absolut deloc sa joace Interu asa de bine si asa de ofensiv cum a facut-o in prima repriza. Si inca o chestie care a fost esentiala la Inter - au jucat foarte agresiv, aproape la fiecare duel cu adversarul era o lovitura la picioare la glezne, din aceea subtila astfel incat arbitru nu putea da fault.
Si de aceea Messi nu a stralucit - a primit si un picior in cap dupa ce cazuse la pamant, ceea ce a fost extrem de urat si de meschin. Totusi eu am observat vreo 2 faze in prima repriza cand Messi pleaca de pe loc cu mingea la picior si efectiv ii face jaloane pe vreo 3 adversari la rand, pe un spatiu de maxim 8-10m absolut uluitor. E adevarat ca tot s-a creat o aglomerare prea mare si a fost oprit in cele din urma.
Dupa 1-0 pentru Barca am crezut ca nu mai poate face nimic Interu, dar cred ca niste greseli mari in defensiva Barcei au costat-o victoria.

Cat despre freestyle, saptamana asta va veni un nou tutorial din partea mea, si in perioada asta sper sa reusesc sa imi bat recordul la ATWs intr-un minut - facusem 83 si voi incarca sa fac 100 in maxim 60 secunde...ce credeti? Pot? .. veti vedea :)

Va salut fanii mei :)) (daca existati)
AL

No comments:

Post a Comment