20 May, 2010

NOUTATI: probleme cu camera de filmat si altele...

Incerc sa mai postez ceva despre ce s-a mai intamplat in lumea FS si cate ceva despre ce se va intampla de acum incolo.
mi s-a stricat camera :((( foarte naspa.. nu stiu exact cand o sa o repar

am spus ca ma antrenez pt a face acel record la ATWs intr-un minut; nu prea am facut-o in ultimele saptamani...

am incercat un tip nou de jonglerii cu mingea, foarte interesant si greu, pe care nu l-am mai aratat in clipuri pana acum - nu spun mai multe pt ca sper sa fac o filmare in curand si atunci veti vedea...

de curand a fost un concurs de freestyle la Iasi, in cadrul festivalului berii. cel mai bun freestyler din tara nu a fost prezent acolo. a fost castigat de Stefan Florescu, freestyler din Botosani.

Cam atat deocamdata..
P curand!
AL
PS: nu uitati sa subscrieti in casuta din dreapta-sus pentru a fi anuntati pe mail cand postez ceva nou !!

No comments:

Post a Comment