03 August, 2010

Nou design la BLOG.. ce parere aveti ?

UPDATE 2: Se pare ca s-a rezolvat problema cu blogul, e ok acum ! :)
UPDATE : Blogger-ul, google-ul e praf !!! .. in orice caz, e de la ei.. blogu apare zoomat si e ca naiba !! :((

Dupa cum se poate observa am facut niste modificari la blog, designul, poza, si niste mici chestii la posturi... ce ziceti ?
Am impresia ca are ceva probleme probabil din cauza Blogger-ului pentru ca uneori imi apare home-page ul foarte zoomat si trebuie sa ma mut cu scrol-bar ul pentru a vedea toata pagina.. foarte enervant.. sa imi spuneti daca si la voi apare ciudat sau nu ...

Noi chestii curand !!
Fiti pe faza !!
AL vostru, AL !

5 comments:

  1. Salut AL imi zici ce minge trebe sa folosesc de 4 sau de 5

    ReplyDelete
  2. Si iy fina tema care teai puso pe blog ;)
    si terog pui un tutorial cand invarti mingea pe deget

    ReplyDelete
  3. ti-am raspuns la unul din posturile la care mi-ai dat mesaj !
    vezi ca ai un buton acolo chiar sub casuta unde scrii commentul la articol, "subscribe by email". Da-i click pe ala si lasa-ti mailul si astfel vei fi anuntat cand mai apare vreun comentariu nou la articolul respectiv, indiferent ca e de la mine sau de la altcineva.

    Si la invartitul mingii pe deget, nu stiu daca o sa fac tutorial, dar iti spun ca nu e mare lucru, toata smecheria este sa invarti mingea cat mai repede, cu viteza cat mai mare, si cu cat are o rotatie mai puternica cu atat iti va fi mai usor sa o tii pe deget. Deci secretu e in rotirea mingii la inceput, exerseaza chestia aia si o sa vezi ca o sa iti iasa !
    Bafta!

    ReplyDelete
  4. Scuze, se pare ca doar daca esti logat cu contul google iti apare acel "subscribe by email" .
    Dar si daca nu esti logat, tot ai ceva acolo mai jos pe pagina unde scrii comentariu, un buton "Post Comments (Atom)" - si aia e tot ca sa aflii mai usor cand se adauga comentarii noi, dar mi se pare ca e mai aiurea cu asta, cel mai bine iti faci cont google, daca nu ai deja, si te loghezi is astfel vei avea acel buton "subscribe by email" !

    ReplyDelete