04 February, 2012

Mr Woo - what a control freak :))

Adica omu controla performance urile la perfectie..
Asta m-a fascinat enorm cand am vazut prima data performance-ul ala pe care l-am aratat in postul precedent - controlul ala impecabil in timp ce facea toate schemele alea.
Totul era calculat si facea exact ce isi propunea sa faca. Succesiunea de trickuri pe care le alegea in show erau exact asa cum le gandea inainte, si asta se intampla pentru ca nu ii scapa aiurea mingea astfel incat sa trebuiasca sa se redreseze, poate doar acolo cand vrea sa tina pe talpi, si dupa ce tine doua-trei, revine la lovirea cu siretul, si apoi iar la talpi; dar nu sunt sigur daca era chiar o greseala asta, pentru ca am observat ca in live show-urile lui, vroia ca totul sa fie asa foarte gradat, nivelul de dificultate al elementelor sa creasca lin pe toata durata LP-ului.

Se gandea clar la public, pe care vroia sa il tina pe jar, avand acele momente in care statea pur si simplu cu mingea in freeze(intr-o pozitie fixa) parca facandu-i pe cei care se uitau, sa fie si mai atenti mai nerabdatori si mai captivati de ceea ce facea. Si cred ca show-urile lui aveau un mare efect de uimire a privitorilor, mai ales ca facea asta acum 15-20 de ani cand nu prea avea nimeni din lume asemenea jonglerii.

Elemente care imi placeau foarte mult atunci de mult cand am vazut prima data cliipu asta, si la care ma gandeam cu uimire si admiratie:

Jonglatul pe umeri stang-drept alternativ mi se parea foarte tare, eu pe atunci nu reuseam sa tin decat vreo 3-4 si asta pe un singur umar. Gandul ca eu as putea sa tin atat de controlat si relaxat pe umeri, asa cum facea el imi parea aproape imposibil de atins... si totusi... :)
Controlul pe cap era fantastic, si imi placea enorm cum amortiza mingea dupa ce o lovea tare in sus, cand o prelua si trecea iar la jonglari scurte controlate.
Jonglatul pe calcaie foarte misto si foarte lejer, cu toate ca el, cu unul din picioare nu lovea chiar cu calcaiu ci mai mult cu exterioru, dar oricum mi se parea ceva extem de greu. Nici acum nu controlez prea bine chestia asta.
Si chestiile pe care le facea stand jos din sitdown, erau fabuloase, si cred ca de la acest performance sau in orice caz acest freestyler mi se trage preferinta si palcerea pentru schemele din sitdown. Faza cand sta pe spate si arunca mingea de pe picior la cap si apoi o opreste iar pe picior !! WOW!
Freeze-ul pe tampla in timp ce statea jos intins mi-a placut maxim si acum ma amuza felul in care face cu mana in timp ce face chestia asta..

In LP-ul asta nu are faza cu coarda dar la el am vazut-o prima data si mi s-a parut fenomenala, si la fel nu credeam ca o sa pot sa o fac vreodata. parea mult prea grea.
Atunci asa parea!

No comments:

Post a Comment