14 January, 2013

Noua "title picture" de pe blog

AM schimbat noua poza de titlu de pe blog, cum evident ati observat dac ati intrat aici... Ce ziceti , va place ?

a fost facuta la un eveniment la Calarasi, inainte de prestatia mea de pe scena. Era foarte multa lume acolo pe terenul unde era amplasata si scena, intre timp se facea o scurta conferinta de presa cu personalitati importante in lumea sportului Romanesc, despre promovarea sportului prin acel eveniment.

Cum spuneam erau foarte multi acolo care stateau asa pe teren si asteptau sa inceapa activitatile, si m-am gandit sa ii scot din starea aceea de asteptare. Fara nici o pregatire, fara nici un anunt, pur si simplu am scos mingea, si am inceput sa ma joc. Usor-usor, lumea si-a indreptat atentia catre mine, si a fost un moment foarte misto, si m-am simtit foarte bine cu toti acei oameni in jurul meu.
Au fost si niste filmari facute de cei care trebuiau sa filmeze pt eveniment, din pacate, din motive care nu tin de mine, nu am putut face rost de acele filmari, desi am incercat !

O poza face cat o mie de cuvinte, parca se zice, nu ?
Despre ce a fost atunci acolo pot sa spun macar doua : SUPER MARFA !


No comments:

Post a Comment