22 March, 2013

Campanie Head and shoulders despre freestyle football in Romania

Am vazut in revista Protv Magazin in cele mai recente doua numere aparute, pagini despre freestyle football si Head and Shoulders. Se pare ca este o noua campanie de promovare, si care va crea si un concurs de freestyle, concurs de clipuri online, care se pare ca va fi promovata de Prosport. Desi in revista se anunta data de 18 martie ca incepere a concursului, se pare ca inca nu a aparut nimic pe internet despre asta, sau cel putin nu am vazut eu pana acum nimic.
Daca aflu mai multe va spun si voua.
Inca un detaliu: se pare ca si Chipciu, fotbalistul de la Steaua este implicat in aceasta campanie.

5 comments:

  1. Da. Chipciu va fi in juriu alaturi de mine. Daca nu te indepartai atat de mult de comunitatea de freestyle ai fi aflat mai multe detalii decat cele pe care le obtii din reviste. Succes!
    Stefan!

    ReplyDelete
  2. Desi am constatat in multe ocazii pana acum un anumit nivel de atitudine si mentalitate din partea unora, inca se mai intampla sa fiu uluit de mostre de gauri negre mentale si tupeu nascut din indiferenta si prostie.

    ReplyDelete
  3. Cel mai bun Alexandru fara suparare

    ReplyDelete
  4. astept sa scrii alex ;)

    ReplyDelete
  5. ce sa scriu... despre competitia asta ?
    se pare ca nu a fost o competitie, doar o campanie publicitara, in urma careia se dadeau niste premii, sau ar trebui sa se dea.. o gasesti pe prosport.ro este un tab H&S freestyle competition undeva sus. Se pare ca nu s-au ocupat calumea de ea, eu am trimis clip in ultima zi de concurs, si nici pana azi nu a aparut clipul meu acolo... deci nu stiu ce se intampla...

    ReplyDelete