03 July, 2009

Cat m-am antrenat pt realizarea primului clip de freestyle

asta e clipu: AL-freestyle
a fost scos in iulie 2006 imediat dupa terminarea clasei a 12-a.

De freestyle aflasem cu vreo 2 ani in urma de pe internet, si incepusem sa fac cateva trickuri, stapaneam vreo 3 atws(around the world) si crossover si 'head stall'(adica mentinerea mingii in echilibru pe cap) dar nu am avut ambitia de a continua sa progresez si sa invat mai multe trickuri, jucam tot timpul fotbal in curtea scolii si la liceu si doar in pauze mai faceam cate un trick doua asa de distractie...
Prin clasa a 12-a un coleg de liceu, mache, dupa numele lui cu care este cunoscut acum in lumea freestyle ului, a scos un clip de freestyle cu destul de multe trickuri bune.

Acum sa va spun cum a decurs evolutia mea in ce priveste antrenamentul pe care il faceam la freestyle pana sa scot acel clip al meu la sfarsitul liceului.

In clasa a 11-a nu m-am antrenat mai deloc la freestyle decat asa cum am spus si mai sus, din cand in cand intre doua meciuri de fotbal mai faceam niste trickuri de amuzament.
Prin clasa a 12-a am inceput cat de cat din cand in cand sa stau cate o ora in unele zile la scoala sa fac freestyle incercand mai multe trickuri. Cum trickurile de airmoves mi se pareau cam enervante nu prea faceam, dar incercam destul de mult upper body tricks , si imi placea mult sa incerc sa jonglez pe umeri asa cum vazusem la mr Woo, un freestyler celebru.

Am uitat sa va spun ca mache, cel putin in vara dintre a 11-a si a 12-a si pe perioada clasei a 12 a se antrena extrem de mult, vreo 10 ore pe weekend, si am impresia ca in vacanta chiar mult mai mult de atat...

Anyway, sa va mai spun asa cateva amanunte despre cum a decurs un antrenament de-al meu prin clasa a 12-a intr-una din orele in care chiuleam
Vazusem pe net acel 'sole juggle' care mi se parea incredibil de marfa si de greu de facut in acelasi timp.
Si incercam si eu prin casa sa fac acest lucru si mi se parea f greu si nu reuseam decat vreo 3-4 atingeri cam la fiecare incercare.
Si aici intervine aprtea in care se dovedeste talentul meu si roadele acestuia: intr-o zi la scoala cand chiuleam si faceam freestyle incercam acest "sole juggle" si dintr-o data am trecut de la acele 3-4-5 atingeri pe care le reuseam de obicei, la vreo 10-15. Ceea ce vreau eu sa subliniez aici este ca nu a fost un progres treptat ci a fost ceva brusc; am prins miscarea si dintr-o data mi-a reusit foarte bine acest fel de a jongla cu talpile. Si acolo era de fata si freestylerul de care va vorbeam mai devreme, mache.

Nici asta nu m-a 'tinut' la antrenamente de fs prea mult, pana la sfarsitul liceului nefacand antrenamente de freestyle aproape deloc.

O nebunie de a mea m-a facut sa ma apuc de filmat trickuri de freestyle chiar la sfarsitul anului in perioada in care se apropia bac ul, si a fost vorba de vreo 2 saptamani in care am iesit aproape in fiecare zi incercand anumite trickuri mai grele, special pentru a le filma si a scoate un clip de freestyle cat mai bun.
Dupa cum puteti vedea in acel prim clip al meu care este postat la inceputul acestui topic, am reusit trickuri foarte bune, cum ar fi LATW atat inside cat si outside(lemmens around the world) , un trick destul de complicat inventat de Abdullah din sitdown, acel sole juggle extrem de bine controlat, si acea combinatie superba atw-heel kick-htw, plus tot ce mai este acolo.

Asta am vrut sa spun despre cat m-am antrenat eu pt a scoate acel prim clip de freestyle.
Daca ma credeti, bine, daca nu, iarasi bine ! ;)
See ya !
AL

1 comment:

  1. fac si eu chestia asta de vreo 4 ani. pe la 14-15 ani am inceput sa exersez si la 17 ani mi-am pus si un video pe youtube...nu am mai facut demult ceva nou, poate o sa ma apuc iar :)

    http://www.youtube.com/watch?v=HG479H-6PBA

    ReplyDelete