24 July, 2009

Despre concursul "te stie lumea" de pe sport.ro

Pe site ul sport.ro s-a organizat(cica asta e organizare) un concurs de clipuri de scheme cu mingea - "Stii cu mingea, te stie lumea!".
Se pare ca desemnarea clipului castigator se va face pe baza voturilor de acolo, acordate in perioada 17-23 august, pana pe 16 fiind inscrierile in concurs. Am uitat sa va spun ca premiul pentru castigator este 500 euro, deci cine are mai multi prieteni pe care ii convinge sa ii voteze clipul, probabil ca va castiga acest concurs - din start o bila neagra pentru acest concurs organizat de sport.ro.

Ce este incredibil este ca scopul acestui concurs, mentionat in regulamentul oficial pus la dispozitie de ei pe pagina http://testielumea.sport.ro este citez "cu scopul fidelizarii telespectatorilor postului Sport.ro si cresterii traficului pe site-ul www.sport.ro" .
Si eu care credeam ca mass-media si-a dat seama si a constatat ca acest sport - freestyle-football - incepe sa creasca in popularitate si in Romania, si ca vor sa vada mai exact cam cati tineri se pricep la acest sport, in vederea organizarii unui concurs de freestyle in toata regula, live, cu un loc de desfasurare clar, in care sa se adune toti eventualii concurenti, dupa modelul competitiilor organizate de red bull in mai multe tari din lume la ora actuala.

Deja un clip de al meu si un clip de al lui Andrei(fratele meu) au fost folosite in mod fraudulos de alti oameni si postate acolo in acest concurs in speranta ca poate asa mai fac si ei rost de niste bani. Si nu suntem singurii carora li s-au furat clipuri, pentru ca mai apoi, sa fie postate acolo de niste nesimtiti.

Am dat mai multe mesaje la unele din clipurile postate acolo, mesaje directionate catre administratori, indemnandu-i sa stearga acele clipuri frauduloase, sau sa faca o regula in asa fel incat sa nu se mai poata fura. Pana acum nu am primit absolut nici un semn de la ei cum ca ar vrea sa schimbe ceva, si nimic nu s-a facut pana acum.

M-am gandit chiar la o idee destul de simpla referitor la o regula care ar putea pune capat furaciunilor din acest concurs, si duce la o desfasurare corecta a acestei competitii, dar nu o putem comunica administratorilor pentru ca nu exista nici o adresa de email unde ne putem exprima in legatura cu acest concurs.

3 comments:

  1. Am urcat si eu un videoclip pe care l-am facut chiar azi. Nu e cine stie cem da' na...o sa revin cu link indata ce este aprobat de administratori...

    ReplyDelete
  2. http://testielumea.sport.ro/index.php?uid=189620 asta e...am incercat sa-l pun pe youtube si nush ce dracu zic astia de copyright la melodia de pe fundal. S-au magarit si ei...

    ReplyDelete
  3. Salut !
    am vazut clipul si e ceva de el.. adica faci cateva trickuri calumea atws, crossover, head-stall, faza cu scarile - kterink rau !
    Si da, yt de vreo juma de an a devenit f strict in ce priveste melodiile folosite pe clipuri...
    si mie mi-au 'mutat' mai multe clipuri.. sau ma rog a trebuit sa folosesc audio-swap..

    ReplyDelete