03 March, 2010

In curand, AL - proiect nou: "INVATA FREESTYLE CU AL" ! :)

In 2-3 saptamani voi incepe un nou 'proiect freestyleristic', care va consta in promovarea, raspandirea si invatarea acestui sport-spectacol catre masa larga de oameni din ROMANIA !
Principalul motor al acestui proiect va fi constituit din Video-clipuri, in care voi vorbi despre freestyle din mai multe puncte de vedere. Toti pustii/tinerii care sunt incepatori in acest sport si ar avea nevoie de un sfat sau doua, vor putea sa vada mai multe tutorialuri de freestyle facute de mine, despre principalele trickuri din acest sport.

Clipurile vor fi postate pe youtube.com, aici pe blogul meu si sper ca ma vor ajuta si alte cateva siteuri pt promovarea acestor tutorialuri ! Probabil le voi posta pe yt de pe un alt canal, si nu de pe youtube.com/alexandrual. Va fi un canal special creat pentru aceste filmulete explicative - veti afla mai multe despre asta foarte curand !

PS: ma voi mai gandi daca schimb titlul proiectului sau nu ! :))
PS2: daca va ganditi ca ati scapat de avalanse, sa stiti ca s-ar putea sa aveti surprize (pt unii vor fi neplacute dar asta e..:)
PS3: Ramaneti atenti la acest blog (subscrieti in casuta din dreapta-sus) pt viitoare posturi foarte interesante cum ar fi: "Freestyle-ul urĂ¢t"

5 comments:

  1. am invatat si yo cateva scheme de ale tale ms multh;)

    ReplyDelete
  2. Salut ! Te urmaresc de ceva vreme si mi se pare super ceea ce faci. Continua tot asa si asteptam mai multe videoclip-uri ! :)
    Eu tot incerc sa fac ATW outside si nu reusesc . Stiu ca trebuie antrenament mult dar repet de mult timp si nu am viteza corespunzatoare sa aduc piciorul jos inaintea mingii . Ce pot face sa imi dezvolt rapiditatea in miscari ? ( Am 14 ani daca te ajuta la ceva :) )
    Astept un raspuns aici si iti urez multa bafta in continuare !

    ReplyDelete
    Replies
    1. de fapt tutorialul il gasesti si aici pe blog la tabul tutoriale

      Delete
  3. Salut!
    daca te uiti atent la tutorialul meu pentru atw, iti vei da seama ce gresesti. daca urmezi toate sfaturile, si detaliile de acolo de la acea schema, sigur iti va iesi in cateva zeci de incercari daca nu chiar mai repede. Nu iti trebuie neaparat viteza la un singur atw. trebuie sa o ridici. mingea. in sus, de acolo unde o lovesti ea trebuie sa mai urce, cred ca de asta nu iti iese tie, si crezi ca nu ai viteza... pt ca daca o ridici destul si o ocolesti in aer indoind genunchiul, o vei face si fara viteza prea mare.
    Si sa stii ca si viteza se imbunatateste cu exercitiu/antrenament. daca nu stii de tutorialul ala imi spui, dar ma astept sa il stii daca zici ca ma urmaresti si faptul ca mi-ai dat aici mesaj la acest articol.
    bafta mai incearca zilele astea, si da-mi un mesaj sa imi spui in cate minute ti-a iesit. :)

    ReplyDelete