18 June, 2010

NU MINT ! chiar am un LP nou filmat, desi il tot aman...

Am tot anuntat de vreo saptamana imagini video cu un nou LP de-al meu, si stiu ca incepeti sa aveti indoieli in ce priveste existenta lui pentru ca il tot aman... DE VINA sunt cei care ar fi trebuit sa imi trimita pana acum respectiva filmare, dar care inca n-au facut-o...

Eu totusi am o filmare facuta de dupa o plasa care inprejmuieste terenul pe care am facut Performanceul... focusul e pe plasa... eu sunt in ceatza... deci naspa.. si de aceea nu as vrea sa o pun pe asta...

NU MINT! CHIAR AM FILMAREA... priviti:
ba da multa lume era frate... a fost foarte misto atmosfera
N-am avut muzica pregatita, daca aveam ceva mai ritmat calumea, ar fi fost si mai si impresia overall asupra LPului. De mult timp am ajuns la concluzia asta: alegerea muzicii schimba foarte multe la un clip de FS sau un LivePerformance.

No comments:

Post a Comment