07 September, 2010

Ce misto sa vorbesti cu cineva care chiar intelege ideea de FREESTYLE-SHOW !

Poate cea mai tare chestie din ziua de 28 august, cand am prestat la EDC Bucharest, la sport arena, pe langa faptul ca am facut un live performance de freestyle-football la care publicul de acolo a reactionat superb, si au aplaudat, si au tipat ( de incantare/bucurie cred/sper :) ) si ca am aparut si la TV cu show-ul respectiv, a fost ca m-am intalnit si am vorbit cu Lorenzo ”Aig $cream” Pinciroli, italian, basketball freestyler, Dunker si fondator si membru al trupei DAMOVE - trupa ce se ocupa cu Freestyle Entertainment !

Mi-a vazut show ul, m-a felicitat, dupa care putin mai tarziu in acea seara aflu ca are si el un numar de freestyle de prezentat, freestyle-basketball ! Din ce am vazut eu pana acum, mi se pare unul din cele mai tari performance-uri de freestyle-basketball.

Dupa ce s-a terminat toata nebunia de acolo cu dunk-contestul, am discutat putin, am facut schimb de siteuri si yt channel-uri, si am aflat ca ii cunoaste pe cativa dintre football-freestylerii din Italia, Gunther, DomyBD... si ca intelege perfect cum sta treaba cu show-urile de freestyle in general. Diferenta dintre un show pentru public, ideea de performance, si acea abilitate pur tehnica (dusa la extrem de unii) pe care o poseda cei doi freestyleri italieni mentionati mai sus spre exemplu.
Trebuie sa recunosc ca am fost foarte incantat sa vad ca el este de-al meu, un SHOW-MAN, a performance-guy !

Power to the Freestyle Performers !
AL

No comments:

Post a Comment