19 October, 2011

Am fost la 'ZIua Sportului' la Calarasi

Pe 14 si 15 octombrie, la Calarasi a avut loc evenimentul 'ZIua Sportului Tenaris' organizat de TenarisSilcotub cu ajutorul Pastel Age si sprijinul campioanelor mondiale la atletism si fitness Gabriela Szabo si Diana Oprea.
A fost un eveniment cu crosuri de 10 si 3 Km, activitati sportive pentru cei prezenti si multe premii oferite de organizatori.
Trebuie sa spun ca am fost foarte bucuros si onorat sa iau si eu parte la tot ce s-a intamplat acolo, prin demonstratii de freestyle football, multumita celor de la PastelAge.

Am avut niste probleme de natura fizico-medicala, o raceala si niste rani cutanate nevindecate care mi-au provocat disconfort in mare parte a timpului - mai multe despre astea curand - dar nu regret absolut deloc ca am fost acolo.

No comments:

Post a Comment