07 October, 2011

Stefan Florescu a sters postarea in care zicea ca am vorbit aiurea despre el... oare de ce?

UPDATE: nu mai conteaza asa mult acest articol, din moment ce am vazut ca si Stefan Florescu si-a schimbat putin ideile pe contul lui de facebook, si a postat articolul meu in care spuneam ca de fapt niciodata nu am patat imaginea lui, si asa este, Nu am facut-o! Si a zis ca poate a inteles el ceva gresit initial.

V-am zis in postul precedent, povestea celor 200 vizite pe blogul meu venite de la pagina personala a lui Stefan Florescu de pe cel mai cunoscut site de socializare, unde el spunea ca am vorbit eu aiurea despre el, ca n-am fost destul de bun sa trec de preselectiile de la romanii au talent ( HAHA :)) cat am ras la asta, pentru ca juriu care l-au trecut pe el, l-a tecut si pe Dracula ala cu perfuzia in mana care dadea din maini haotic pe muzica lui Scooter) Deci ramane o intrebare: oare daca treceai, erai la fel de bun ca dracula care a ajuns in semifinale la marele show ?? WOW tare de tot! as fi vrut si eu sa ma ridic la inaltimea respectivului, dar in schimb l-am lasat pe Florescu sa fie la acelasi nivel cu dracula :))

Revenind, spunea chestiile astea total aberante cand eu nu i-am zis nimic, nu am zis nimic despre el, ci doar am pus clipu lui cu un live show, in care ridicam intrebarea daca el este intr-adevar cel mai bun freestyler din Romania.
Si trimitea lumea catre postul meu respectiv, si ii indemna sa zica care e mai bun dintre noi doi.

GHICI CE!?!>.. Am aflat ca a scos postarea respectiva! Oare de ce? si eu care ma intrebam daca are demnitatea sa posteze acolo linkul postului precedent al meu in care explicam de ce comparatiile intre noi nu aveau nici un rost la postul respectiv, si cum eu nu i-am patat imaginea si nu am zis niciodata chestii aiurea despre persoana lui.


No comments:

Post a Comment