31 October, 2011

FINALA Red Bull Street Style 2011 Bulgaria - Mult sub nivelu Romaniei

Finala fazei lor nationale la freestyle, RBSS, de un nivel foarte slab daca ma intebati pe mine!

Nici la ei nu sunt foarte multi practicanti la fel ca si la noi, dar iata ca s-a tinut totusi turneu Red Bull Street Style, si astfel Bulgaria va avea reprezentant la finala mondiala care va avea loc anul viitor, nestiindu-se exact data sau locatia.
Iar in ce priveste nivelul freestylerilor de la ei, eu consider ca este mult mai slab decat la noi, lucru care reiese si din acest clip cu finala turneului de la ei care a avut loc acum aproximativ 2 saptamani.
IMPORTANT: Am vorbit cu un reprezentant al Red Bull Romania, si mi s-a spus ca se va tine si la noi etapa nationala RedBullStreetStyle cel tarziu in vara lui 2012.



3 comments:

  1. Am vorbit si eu acum ceva timp cu un manager Redbull care mi-a confirmat ca vor fi calificari RBSS in Romania. Nu stiam data exacta. O sa sun zilele astea sa aflu detalii.
    S. F.

    ReplyDelete
  2. Frate....astia sunt acolo sa se faca de ras...pana si eu fac ai bine cateva scheme si m-am apucat de freestyle (datorita tie AL am facut ceva ce ma face pe mine sa ma simt bine) de 2 ani...si am 14:D dar sa nu poti sa stai in fund si sa tii cateva pe picor e de rasul lumii...

    ReplyDelete
  3. Merci dinu, ma bucur mult pt cuvintele pe care le-ai zis despre mine ! :)

    ReplyDelete